zondag 26 januari 2014

Deal or no deal?

Omdat mijn portemonnee na de feestdagen even moest bijkomen, heb ik een beetje lopen snurken op het gebied van sample sales...Excuses hiervoor!

Dit bericht komt aan de late kant, maar ik wilde jullie het niet onthouden! 

Rokin = in!

Afgelopen weekend besloot ik het Rokin weer eens een kans te geven. Het is sinds ik in Amsterdam woon 1 grote bouwput, en ik kwam er eigenlijk alleen voor de Sundays die daar zit. Needless to say, ik kwam er alleen uit pure noodzaak. 

Maar wat blijkt, het Rokin is weer aan het opkrabbelen! Eind 2013 is een van mijn favoriete Amerikaanse winkels daar al geopend: Urban Outfitters, en er is een Forever 21 in aanbouw! Dat maakt het al een stuk minder erg om daar gezien te worden. Vanuit mijn ooghoek zag ik aan de overkant het woord 'POP-UP'. Dat is altijd de moeite van het checken waard!


Fashion deals, I like!

Het bleek de pop-up store van fashiondeal.nl te zijn. Ik kende de site (nog) niet, dus in eerste instantie zei het me niet veel. Maar na een rondje te hebben gelopen, bleken het niet de minste merken te zijn die daar verkocht worden. Jeans van 7 for All Mankind, kleding van Scotch and Soda, jassen van DEPT, en ga zo maar even door. 




Dit wilde ik jullie dus graag nog even laten weten!


Maar je moet er snel bij zijn! Want de winkel is maar open tot 31 januari, met een kans op verlenging. Dus kies het zekere voor het onzekere, deal or no deal, en op naar het Rokin! Het mag weer!

En...! Volgende week, zal ik bij de NSMBL Super Sale aanwezig zijn, 1 februari vanaf 12:00 uur in Bar Italia!

-XXX-
Merlijne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten