vrijdag 29 november 2013

Lang leve Levi's

Terwijl mijn hele Facebook buzzt over de Zoe Karssen sample sale, kies ik voor de underdog en ga naar de Levi's Sample Sale in het Olympisch Stadion. Beide sample sales vinden zowel vandaag als morgen plaats. 


It's raining it's raining

Helaas werkt het weer niet mee en sta ik meer dan een uur in de rij, in de regen. Gelukkig was ik goed voorbereid en had ik mijn enorme HEMA regenjas mee. Dan maar even niet charmant, droog is ook fijn :) De regen heeft anderen niet weerhouden om ook te gaan, en hoewel de rij niet megalang is, gaat het ook niet megasnel. 

De prijzen?

Check de foto. Niks op aan te merken dacht ik zo. 


Het aanbod?

Van het aanbod ben ik persoonlijk niet zo onder de indruk (heb ik hier nou voor in de regen gestaan?). Er zijn ongeveer 7 rekken voor de dames, waarvan driekwart voor broeken zijn (helaas weinig skinny's). De andere rekken zijn tops. Als je goed zoekt, kom je ook nog wat truien en vesten tegen. Het meeste is zomers en van het merk Made & Crafted Levi's, waar ik niet eerder van gehoord heb. 


Drukte bij de kassa


De heren hebben meer keus, voornamelijk veel broeken, shirts en (ruitjes) overhemden. Er wordt dan ook enthousiast te pas en te onpas gepast. Voor de dames zijn er schermen neergezet, waarachter ook veelvuldig gepast wordt. Met overigens een mooi uitzicht op de binnenzijde van het stadion. 



Het oordeel?

Ik had er meer van verwacht; meer nieuwe collectie, meer keus überhaupt. Maar de sfeer is goed, het personeel superaardig en als je goed zoekt, zitten er wel juweeltjes tussen. Zoals... mijn vangst! Een prachtig vest van wol en alpaca wol, met een te foute riem. 


Dus?

Als er een lange rij staat, zou ik omkeren, maar als je niet te lang hoeft te wachten zou ik zeker een kijkje nemen!

Enneh, er zijn dit weekend meer dan genoeg andere sample sales! Wil je weten welke sample sales er nog meer zijn? Check mijn zeer profi agenda onderaan de pagina. 

Fijn weekend iedereen!

-XXX-
Merlijne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten