vrijdag 14 november 2014

Ontwerp je eigen bruidsschoenen bij Fab.!

Wat voelde ik me een lucky lady, toen mijn vriend vorig jaar tijdens onze vakantie in Griekenland een prachtige ring uit zijn jaszak toverde! 

Na mijn, ietwat beduusde, 'ja!' ('Had je daarom een jas bij je, terwijl het 30C is?'), begon het plannen van onze droombruiloft direct. 


La moment suprème! 

Natuurlijk stonden als eerste op de verlanglijst datum, locatie(s) en jurk, maar niet minder belangrijk waren de SCHOENEN. 


I Do, Fab.!

Daarom voelde ik me nog wel twee keer zo lucky, toen een lieve vriendin me vertelde dat tassenmerk Fab. misschien wel bruidsschoenen ontwierp. En dat ze proefkonijnen zochten. Ik ben nogal fan van de tassen en schoenen van Fab. Dus: Hoera!

Ze bracht me in contact met Ellen, de dame achter de prachtige schoenen van Fab. En ik werd uitgenodigd om langs te komen op hoofdkantoor van Fab. in de Kerkstraat te Amsterdam. 

Het was een kleine dream come true, want ik mocht zelf aangeven welk model schoenen ik wilde, uit heul veul kleur- en materiaalstaven kiezen, en ook nog eens een add-on toevoegen! 

Deze order werd dan naar de fabriek in Portugal gestuurd, en (ik moest wel even geduld hebben) een paar maanden later mocht ik ze komen ophalen. 


Zie hier het eindresultaat!    (met dank aan FIH Fotografie)

Fijne bijkomstigheid is dat de schoenen heerlijk zitten. Ik heb er de hele dag en een groot deel van de avond op gelopen. 
Ok, toen ik ze om 23:00 uur verwisselde voor andere custom made shoes, slippers, waren m'n voeten me wel erg dankbaar. Maar op andere schoenen had ik het niet zo lang uitgehouden. 


(met dank aan FIH Fotografie)


Succes!

Blijkbaar was ik een goed proefkonijn, want Fab. heeft besloten om nu officieel bruidsschoenen aan te bieden! 

Op hun website staat het helemaal duidelijk uitgelegd:

1. Maak een afspraak om langs te komen in de Fab.Store in de Hartenstraat 
2. Kies uit een van de volgende modellen (en pas ze vooral!)


3. Kies jouw kleur uit meer dan 100 kleuren in suède of metallics
4. Become the fabulous bride to be!

Dan heb je vanaf €149 de schoenen van je dromen! Echt een goede deal!

Wil je meer weten? Ga dan vooral even naar fab.nl/schoenen/bruidsschoenen

Peek-a-boo blue  (met dank aan FIH Fotografie)

Mij hebben ze er in elk geval heel blij mee gemaakt! Nu nog even wachten of het ook happily ever after is <3


-XXX-
Merlijne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten