vrijdag 23 mei 2014

Summer Fab. Sale: het oordeel

Succes!

Ok, dus... Je zou deze sample sale redelijk succesvol kunnen noemen. Of je zou kunnen zeggen dat mijn zelfdiscipline me in de steek heeft gelaten. Hoe het ook zij, deze sale is een echte aanrader!

Millions of purses, purses for me!! 

Word je hier ook duizelig van? Probeer het je dan voor te stellen x100, met daarnaast nog schoenen (oh, de schoenen!), tassen, clutches, make-up tasjes, zonnebrillen, jasjes, aaah!

De prijzen

De prijzen zijn ongeveer hetzelfde gebleven als eerdere keren, voor een indicatie:
  • Tassen: €135
  • Schoenen: €60 (2 paar voor €100)
  • Portemonnees: €60
  • Clutches/purses: €50
  • iPhone hoesjes €7
  • Mini's: €20
De restantenbak, die ik uiteraard als eerste aandeed, was minder succesvol dan vorige keer. Hoewel het mijn collega nog wel een portemonnee van €15 heeft opgeleverd. De tassen waren minder goedkoop; eerder waren ze €20, dit keer waren ze €35 of €75. Alsnog niet veel voor een Fab. tas, maar toch. Die verrekte inflatie ook. 

Héél veel!


Momma needs a new pair, or two... maybe three?

Ik had me voorgenomen dat ik één nieuw paar schoenen mocht hebben. Het bruiloft seizoen is immers aangebroken, en dan heb je natuurlijk matching pumps voor bij al je jurken nodig. Ik was sterk genoeg om het bij 1 paar pumps te houden, maar de enkellaarsjes kon ik simpelweg niet weerstaan. Het resultaat: 3 paar schoenen. *Zucht*

Wat niet hielp is dat de meeste schoenen in mijn maat waren, 39. Dus de dames met een maat 39 hebben meer keus dan de kleinere en grotere maten. Hoewel 38 ook goed vertegenwoordigd was. 

Shoes en tasjes met krasjes

Need a personal shopper, anyone?

Gelukkig mocht ik voor een aantal collega's op zoek gaan naar een tas en een aantal portemonnees, waardoor ik me met gegronde reden naar die hoek mocht begeven. Dat was eigenlijk niet handig... uiteindelijk heb ik daar voor mezelf ook nog een tas en portemonneetje gescoord. De woorden 'sterk zijn' en 'heb je dat nou echt nodig?' kwamen even niet voor in mijn vocabulair. Maar ik ben er wel superblij mee!

De score

Het lijkt erger dan het is, omdat meer dan de helft voor mijn collega's is. Maar ik ben toch wel door mijn shopping budget van deze maand heen. And I love it!

De opbrengst!

Dusss?

Het was al duidelijk: GAAN! Écht de moeite waard! Het wordt zonnig, dus de rij is geen straf. De keuze is reuze en de sfeer is ook gezellig. Enjoy!

-XXX-
Merlijne

PS: Voor de zekerheid nogmaals de uitnodiging met de details:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten