dinsdag 19 november 2013

Winter Sample Madness

Een geluk bij een ongeluk! Dat was de regenbui van vandaag. Op de terugweg van een afspraak naar kantoor moest ik schuilen, en toevallig ving ik vanuit mijn ooghoek een bord met de magische woorden ‘Sample Sale’ op. Als een ekster die iets ziet glimmen, trapte ik op de rem om dit nader te onderzoeken.

Het bleek de Winter Edition van de Sample Sale club te zijn, nog in opbouw. Deze Winter Edition vindt pas op 30 november en 1 december plaats, maar ik mocht van de vriendelijke heren alvast een kijkje nemen.


En er viel genoeg te bekijken! Voor de wintersportfans is deze sample sale een walhalla! Het is een enorme loods, die bomvol staat met alles wat je wintersporthartje maar begeert. Mutsen, handschoenen, ski-/boardkleding, helmen, tassen, snowboards, sjaals, voor zowel volwassenen als kids. En alles voor de inkoopprijs of minder. De kortingen kunnen oplopen tot 70%.


De prijzen?

Nog niet alles was geprijsd, dus een prijsindicatie is moeilijk te geven. Wel zag ik een bordje hangen met 1 broek voor €25, 3 broeken voor €50. Dat klinkt als een goede deal!
Maar niet alles is supergoedkoop; er hingen mooie jassen van het, voor mij nog onbekende merk, Drei Master, die nog steeds €100 of meer kosten. Alsnog een korting van 50%, maar ik ben lagere prijzen gewend.

De merken?

Alle merken voor de wintersport-, skate- of boardliefhebber zijn vertegenwoordigd: Roxy, QuickSilver, Billabong, RipCurl en ga zo maar door.
Ook voor wie eerder warmloopt voor de zomer is er wat wils, er zijn ook slippers, bikini’s en zwembroeken en andere zomerkleding voor lagere prijzen dan in de winkel te koop.


Muts!

Als niet-wintersporter doet al dat skibroekgeweld me niet zoveel, maar van de uitgebreide collectie mutsen van Barts werd ik wel weer héél blij (zie de boef op de tweede foto)!



Waar? Wanneer? Hoe?

Wil je erbij zijn? Members only! Meld je aan als member op www.samplesaleclub.nl en je krijgt een uitnodiging.

Waar: Danzigerkade 11, Amsterdam
Wanneer: 30 november van 10-18 uur & 1 december 12-18 uur

Tip: Wil je echt de tofste spullen? Wees er dan vroeg bij. Op vrijdag 29 november is er een VIP sale voor de eerste 1000 mensen die zich hebben aangemeld, waarbij de VIPs al veel mooie spullen zullen wegkapen, dus het zal zeker lonen om op zaterdag al voor 10 uur aanwezig te zijn.

-XXX-
Merlijne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten