zaterdag 28 maart 2015

Pit Stop bij Little SoHo

Op 26, 27 en 28 maart heeft Little SoHo aan de Westermarkt een stock sale. De winkel heb ik eerlijk gezegd nog nooit bezocht, maar er wel vaak aan gedacht om te bezoeken. Op de site heb ik regelmatig het click-gehalte flink omhoog gebracht. En aangezien in de uitnodiging groots 80% verkondigd wordt en de merknamen je om de oren vliegen, is het misschien toch tijd om voor deze winkel mijn huis te verlaten. Dus toch snel even een pit stop maken!



Entrée!

Daadwerkelijk binnenkomen bij de sale is eventjes spannend. Er staat groot op de deur van het kantorencomplex 'Door is open', maar dat is hij niet... Gelukkig is het een kwestie van aanbellen en je staat binnen. 

Het is een sample sale pur sang: meerdere ruimtes vol met rekken en wat dozen. Een prijslijst ontbreekt, je moet 'ouderwets' op de prijskaartjes kijken. 

Prijzen

Over de prijzen gesproken...laat ik zeggen dat lang niet alles met 80% is afgeprijsd. Het meeste is wel minimaal 50% afgeprijsd. Maar...het zijn dure merken, en de helft van duur is, voor mij, nog steeds duur. 

De beste deal die ik tegenkwam waren beha's van Stella McCartney voor €10. Helaas niet in mijn maat...

Collectie en maten

Er hangt voornamelijk kleding, maar er zijn ook schoenen en accessoires. De collectie is een allegaartje van alle merken die in de uitnodiging staan; zowel winter als zomer. 
Bij binnenkomst wordt al gemeld: je moet het geluk hebben dat je maat ertussen hangt. Gelukkig hangen er niet alleen nog kleine maatjes, maar ook grotere maten.





Conclusie

Mijn eerlijke mening: als ik was thuisgebleven had ik niks gemist. Je moet echt het geluk hebben dat er iets tussen hangt naar jouw smaak in jouw maat en in jouw prijscategorie. 

On to the next!

-XXX-
Merlijne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten