zondag 2 februari 2014

Alle bruiden: vandaag naar Bloomfeld!

Hyphyp hoera voor Bloomfeld!

Ik kom net hyperdepieper terug van de accessoire sale van Bloomfeld. De bekende bruidsmodezaak op de Haarlemmerdijk. Ze hebben vandaag namelijk een enorme hoeveelheid accessoire enorm afgeprijsd. 


De prijzen:

Denk aan:

  • Tiara's: €30
  • Parelkettingen: €30
  • Stola's: €15
  • Armbanden: €20
  • Oorbellen: €20
  • Jasjes: €15
  • Handschoenen: €15
  • Tasjes: €15


Als je bedenkt dat er spullen van Jenny Packham en Otazu tussenzitten, die normaal gesproken rond de €400 kosten, snap je dat je deze sale niet mag missen!

Ik ben er ook zeer geslaagd, mijn favoriet is mijn Jenny Packham-diadeem. Normaal: €329, vandaag: €35. AAAH! Chill :)

En als ik je nog niet overtuigd heb; ze hebben ook een schattige cocker spaniel pup. 




Ik mag hopen dat je als bride-to-be dit leest op de fiets naar Haarlemmerdijk 152-154, want je hebt maar tot 17:00 uur!


-XXX-
Merlijne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten