donderdag 15 mei 2014

It's Summer Fab. time!

Hoera! Het is weer zover! Van de week prijkte in mijn mailbox de uitnodiging voor de Fab. Sample Sale. Daar word ik nou blij van :D


Zomerse bofkont

En aan de uitnodiging te zien wordt het een echte zomereditie. De sale vindt plaats op 24 en 25 mei, van 11:00 tot 15:00 uur, op het hoofdkantoor van Fab. in de Kerkstraat 303 te Amsterdam. Ik heb er in elk geval alvast zin in! 

Als een echte bofkont ben ik uitgenodigd om op de vrijdag ervoor naar de VIP Sample Sale te komen, dus ik kan de boel alvast voor jullie verkennen en laten weten of het de moeite waard is. 

Plan van aanval

Ik ga dit keer linea recta naar de pumps, want momma needs a new pair of shoes! Of misschien toch eerst even checken of er weer zo'n geweldige 'defect' bak is, want die enorm afgeprijsde tas gebruik ik nog steeds met veel plezier. En dan kom ik noodgedwongen langs de iPhone en iPad hoesjes, portemonnees en die hele muur met tassen... Ok, sterk zijn, eerst de pumps! En de laarsjes. Ok, ik ga even een plan van aanval maken. 

Wil je weten wat ik van de laatste Fab. Sample Sale vond? Check vooral even mijn blog van oktober

Geen opmerkingen:

Een reactie posten