vrijdag 11 oktober 2013

Fab. Fab. Fab. Fab. Sample Sale!

2x per jaar gaat mijn hartje extra snel kloppen van een sample sale! En dat is niet het vooruitzicht van Sinterklaas' stoomboot of de Paashaas, maar de sample sale van Fab.! Voor mij de sample sale der sample sales! Er is altijd zoveel keuze en de prijzen zijn soms wel gehalveerd. Omdat ik de neiging heb om alles van Fab. te verzamelen als voetbalplaatjes, is dit heaven on earth! Vooral voor mijn creditcard.  


Gaan!

Wil je voor een betaalbare prijs een tas aanschaffen waar je jarenlang van geniet en steeds weer vrolijk van wordt, dan is deze sale echt een aanrader. Dit geldt trouwens ook als je op zoek bent naar pumps, een nieuwe portemonnee, iPhone hoesje of make-up tasje, of of of. Er is eigenlijk altijd wel een reden om naar deze sample sale te gaan...


What the FAB.?

En hoor wat klopt daar kinderen? Precies! Er komt weer een sale aan! 19 en 20 oktober zullen er weer meiden rijendik bij de voordeur van Kerkstraat 303 staan. Dus wees er op tijd bij! Met een beetje geluk wordt er voor entertainment in de vorm van fashion tijdschriften gezorgd.



Geluk bij een ongeluk

En nou heb ik het geluk dat mijn lieve vriendin Pien pech heeft. Zij is namelijk uitgenodigd voor de VIP sale op vrijdag, maar kan er helaas helaas helaas niet bij zijn. Dus stuurt ze mij! Ja, deze hier. 



Ik voel me genoodzaakt om grondig onderzoek te doen, om zo uitgebreid verslag uit te kunnen brengen van dit event. Keep you posted!

-XXX-
Merlijne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten