dinsdag 15 oktober 2013

A Sample of NSMBL

Ik heb de Fab. sample sale nog niet aangekondigd, of de volgende sample sale kondigt zichzelf alweer aan! 

NSMBL XXL Super Sale

NSMBL (spreek uit als: ensemble), het fijne online magazine waar je over echt elk onderwerp leuke artikelen kunt vinden, organiseert een super sale. Dit doen ze in echte online stijl, want de kleding komt niet van de fabrikanten af, maar van de leukste Nederlandse bloggers

Nou moet ik heel eerlijk bekennen dat ik niet zo 1, 2, 3 zou weten wie de bekendste Nederlandse bloggers zijn *schaam*, maar ze hebben vast een hele relaxede garderobe!

Naast de bloggers hebben ze ook editors van de grootste Nederlandse bladen en hun eigen redactieleden over weten te halen om hun kast op te ruimen. 

Wees kritisch please

Hopelijk doen ze dit met een zeer kritisch oog (bijvoorbeeld: "Die vintage chanel tas heb ik bij nader inzien toch niet nodig"), want NSMBL belooft een XXL editie. Dus, lieve bloggers, editors en redactieleden: haal leeg die kast!

Wie en welk merk?

Aan welke merken kun je denken?  Aan "Zara, H&M en Monki, maar ook aan lang bewaarde vintage schatten en designertassen en -zonnebrillen van je favoriete labels". Oh, ik hoop zo dat ze weten dat mijn favoriete labels Fab., Chanel en Ray-Ban zijn!!

Let's check it out

Zelf ben ik nog niet eerder naar een NSMBL sale geweest, maar eens moet de eerste keer zijn. En aangezien ik op de 26ste nog geniet van mijn versgestorte salaris is er niks wat me tegenhoudt!

Wil je er ook bij zijn 26 oktober? De toegang is gratis, het kost je alleen een fiets-/tram-/bus-/treinritje naar Bar Italia. En schud je spaarvarken leeg, want: cash only (beetje onhandig als je het mij vraagt) 

NSMBL vraagt wel of je je hier even aanmeldt.

See you there!


-XXX-
Merlijne 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten