maandag 19 mei 2014

Het is weer tijd voor goosecraft!

Ook weer present deze maand: de goosecraft Sample Sale! Aanstaande zondag, op 25 mei, vindt het spektakel weer plaats op het Westergasterrein, tegenover de Gashouder. Te herkennen aan de rij die tot aan de Haarlemmerweg staat.  


Zonnig, met kans op een enorm lange rij

De weersvoorspelling is vooralsnog droog en redelijk zonnig, dus vergeet niet de zonnebrand in je tas te stoppen voor je op pad gaat! Ook onderdeel van mijn voorspelling: een lange rij. De rij die elke keer langer wordt. Natuurlijk zou je einde dag kunnen gaan, maar dan zijn alle leuke jasjes die je op de site (en her en der verspreid over mijn blog) gespot hebt allang weg :'(


Even pinnen

Wat je ook niet moet vergeten: pinnen. In de uitnodiging staat heel groot vermeld: 'Cash Only'. Een beetje vreemd, want eerder kon je wel gewoon pinnen. Voor goosecraft ook lucratiever, want dan kom je veel sneller in de verleiding om tóch voor twee jasjes te gaan, in plaats van het bij die ene te laten die je je had voorgenomen.  


Going mental

Ook mentaal moet je je op deze Sample Sale voorbereiden, want ik kan je garanderen dat de DJ weer klaarstaat met zijn harde beats. Klaar om je helemaal gek te draaien, om ervoor te zorgen dat je als een maniak elk jasje in je maat wil grijpen en met je mee torst, totdat je door je knieën zakt, omdat je 20 kilo aan jasjes in je armen hebt. Of omdat je niet meer over de stapel heen kunt kijken en helemaal nergens meer soepel langs kan glippen. Of omdat je geen gevoel meer in je armen hebt. 




Dan is het dus tijd om te passen, en een plekje in de buurt van een spiegel te bemachtigen. Geen zorgen, rondom de spiegels worden genoeg jasjes afgekeurd die je ook weer op je stapel kunt gooien. Wie weet klets je wel iemand uit dat ene jasje dat jij zo graag wil hebben #truestory. Andersom kan natuurlijk ook... Maar gun je mede-samply ook wat, je kunt niet die hele stapel kopen. Hoewel...


Gaan of laten gaan?

Als je op zoekt bent naar een mooi leren jasje voor een zacht prijsje zou ik deze zeker niet aan me voorbij laten gaan! Ik wil graag wat vooronderzoek verrichten voor jullie, maar goosecraft heeft mijn verzoek om de rij over te mogen slaan afgeslagen. Helaas pindakaas, want de rij ga ik niet trotseren om alleen even te kijken (waar het waarschijnlijk toch niet bij zal blijven. Die verdomde DJ). Dus onderstaand jasje zal geen nieuw baasje in mij vinden. Snif. Snik. 

Zeg maar 'dag' tegen Merlijne
Wil je nog meer weten over de goosecraft Sample Sale? Check vooral mijn eerdere blog hier.  Succes aanstaande zondag, en laat me vooral weten wat je gescoord hebt!


-XXX-
Merlijne

PS Om half 4 heb ik nog geprobeerd om voor jullie een kijkje te nemen. Helaas gunde goosecraft mij dit niet, en werd ik weggestuurd, omdat het 'al afgelopen' was. Dit vind ik niet voor goosecraft spreken, op de uitnodiging staat tot 16:00 uur, laat het dan ook duren tot 16:00 uur. Blijkbaar kunnen ze zich deze arrogantie veroorloven, maar ik zal minder enthousiast over ze spreken. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten