zaterdag 23 november 2013

Even naar de Vanilia Sample Sale

Vandaag is de tweede dag van de 3-daagse Vanilia Sample Sale, en vanochtend stonden Lil en ik om 9:30 uur in de rij in Zaandam. 

Even in de rij

Even 30 minuutjes koukleumen, voordat we naar binnen mochten. Het feest barstte namelijk om 9:58 sharp los. De koffie moesten we dit keer missen, maar gelukkig waren de toiletten er wel weer!


Eventjes afzien

Eenmaal binnen konden we helaas niet echt opwarmen, want het is daar net zo koud als buiten! De warmtelampen en verhitte samplies konden daar jammer genoeg niet tegenop. 

Maar...alles hing keurig op maat en er was keuze genoeg! Vooral als je maat 38 of 40 hebt weet je niet waar je moet beginnen, er zijn zoooveel rekken. 




Bij binnenkomst mag je kiezen of je een Ikea-tas wil, of een boodschappenmandje op wieltjes. Ik koos voor de laatste, maar kwam erachter dat dat mandje sneller vol is dan je denkt. Het was ook onhandig om slinks mensen te kunnen passeren om snel dat ene rokje weg te grissen. Je winkelmandje bleef achter de vele andere winkelmandjes hangen. Het veroorzaakte enige opstoppingen. 
Maar ik denk toch dat mijn schouders me dankbaar zijn, zo'n Ikea-tas is ook geen pretje.

Even opwarmen

De kou en drukte maken het een grote uitdaging om daadwerkelijk te gaan passen. Maar als je dat eenmaal achter de rug hebt, wacht er het Petit Café met warme koffie. 



Dan even de moed bij elkaar schrapen om weer de drukte in te gaan om toch nog te kijken of ze geen leuke schoenen hebben.

Of misschien wat oud winkelmateriaal wat niet misstaat in je interieur of iets anders leuks. Ik heb er 10 kledinghangers gescoord voor €2, komt altijd van pas!



En als je in de rij staat, snuffel je door de bakken met accessoires.


En de prijs?

See for yourself:


En de vangst?

Ik ben blij! 

Needless to say, na afloop is het niet nodig om nog langs Primark te gaan! Enjoy en succes!


-XXX- 
Merlijne

PS Ik ben benieuwd naar jullie aankopen! Post een reactie met je foto hieronder! ('als dat kan' vraagt deze digibeet zich af...)

1 opmerking: