vrijdag 18 oktober 2013

Het Oordeel: Fab. Sample Sale

En?!
Ik ben net vers terug van de VIP Fab. Sample Sale, en, sociaal als ik ben, deel ik graag of het de moeite waard is om er dit weekend voor in de rij te gaan staan.

Laat ik beginnen met te vertellen dat mijn missie voor Pien geslaagd is. Haar Fab. pumps hielden het namelijk niet zo lang vol als gehoopt, en de hak liet los. Gelukkig biedt Fab service en mocht ik ze namens Pien omruilen voor een nieuw paar. Super!

Het oordeel
Maar nu waar het echt om draait: wat is het OORDEEL? 

Mijn oordeel is: zeker gaan!

Uit zelfbescherming ben ik niet langer dan een kwartier binnen geweest, want de enorme keuze aan tassen, schoenen (oh, de schoenen!!!), clutches, laptopcovers, zonnebrillen, Fabelle parfums en iPhone hoesjes schreeuwden allemaal mijn naam! Er is, as always, weer ontzettend veel keus. Teveel keus voor twijfelkonten zoals ik (gevaarlijk dus). En naar mijn idee ook veel spullen die je niet in de winkel zult tegenkomen. 


De prijzen
Om je een idee te geven van wat voor prijzen je kunt verwachten:

Tassen: €150
Schoenen: €60
Purses: €40
Sleutelhanger: €8

Mocht je de prijzen alsnog aan de hoge kant vinden, ga dan linea recta naar het nieuwe fenomeen: de defecten. Hier heb ik mijn slag geslagen; je vindt hier tassen met een defect, waardoor ze nog maar €20 kosten! Let wel goed op dat het een te repareren defect is, anders is het alsnog zonde. 


Happy end
Helemaal blij met mijn vangst van €20 stond ik bij de kassa. Zoals altijd stond daar ook Fabienne om te helpen met afrekenen. En ik durfde het bijna niet te vragen, maar deed het toch =)

Zie hier het resultaat van mijn Fab. Sample Sale: 


Succes morgen! Geen zorgen over de rij, ze delen Grazia's uit met Miley op de voorkant. Da's altijd goed.

Fijn weekend!


-XXX-
Merlijne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten